torsdag 26 juli 2012

Dåligt bloggande

Hallå igen!
Jag har varit riktigt riktigt riktig dålig på att blogga men vi har äntligen fått vint väder här i Umeå.
Det betyder att man spenderar mesta tiden ute och på trevligheter. Vi har haft finaste Ida här sedan i Söndags vilket har  varit super mysigt. VI har hälsat på i Holmsund då min bror med barn har varit hemma, Varit i stugan, besökt bishop arms för underbart god middag och annat trevligt. 

Vad dagen har att bjuda på vet jag inte riktigt. Vi ska träffa Zeldas kompis Saga för vovvelek vid lunch, är dock lite orolig för värmen så vi får se hur det blir med det. Tänk att vårt lilla troll blir två år imorgon, Tycker det var just vi hämtade hem henne.


Jag börjar undra om min familj har varit ute och svirat inatt då det bara är jag som är vaken 8.40 denna dag. Vid det här laget brukar alla vara i farten men jag missade visst att det var sovmorgon som gällde idag. Detta betyder att lillan sov från 18.30- 7.00 då det blev blöjbyte, påklädning och mat och sedan somnade hon om igen. När ska man sluta sakna henne när hon sover? Man får hålla sig från att peta på henne ;)
Ha en fin dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar