tisdag 20 december 2011

En orolig dag

Hej.
Har blivit dåligt med uppdateringar idag. Vaknade upp med ont i magen och det fortsatte  hela dagen. Lillan ville inte göra sig märkt hur jag än tryckte på magen så ringde vårdcentralen och fick en tid. De skickade mig sedan vidare till förlossningen och så rädd har jag nog aldrig varit. Väl där fick jag träffa en jätte trevlig BM direkt som gjorde ett ultraljud. Lättnaden när man såg lilla hjärtat ticka var enorm kan jag lova. Snuttan hade flyttat sig långt bak i magen och hade moderkakan helt framför sig nu så därför kunde sparkarna kännas mindre. Vad magontet berodde på kunde de inte se men förhoppningsvis går det över av sig själv. Typiskt att hon ska lägga sig så precis när magen börjar göra ont som tusan. Det fick mammanerverna att testas till max. Nu är jag slut i kropp och själ så när min kära sambo kom in med en paradisask till mig så vart jag nästan rörd till tårar. Det är de små sakerna som gör en extra glad ;) Hoppas ni haft en fin dag
kram

1 kommentar:

  1. men fy :( men vilken tur att det inte var något allvarligt iaf! :)

    SvaraRadera