lördag 3 december 2011

obsession

Ett konstigt gravid symptom eller bara jag som håller på att bli tokig?! Ja det är frågan.. vaknar 02.45 med ryck, "jäkla skit, jag glömde köpa dumle när jag var och handlade" och sedan dess har jag legat vaken och funderat på den där förbannade dumlen. Här ska tilläggas att jag inte alls är sugen på att äta dumlen, nej då jag obsessar bara över det faktum att jag GLÖMDE köpa dumlen. Försöker intala mig själv att affären faktiskt har öppet imorgon också, men det fungerar tyvärr inget vidare. Så nu ligger jag här i soffan, klarvaken 04.21 och funderar över mitt eget förstånd. Detta har nämligen hänt ofta den senaste tiden. Bäst att skylla det på graviditeten helt enkelt, det blir nog lugnast så ;) 
Hoppas ni fått sova gott i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar