onsdag 7 december 2011

Stjärnan

Hej!
Dagen har bestått av examensplugg. Det känns riktigt bra med C- uppsatsen idag måste jag säga. Det är lite från dag till dag hur man känner kring den men idag har det rullat på. 70% seminariet gjordes ju igår så vi är på väg. Vi jobbade inte så länge idag då vi båda hade hemsk huvudvärk så sov någon timme här på eftermiddagen och imorgon är vi lediga.

 Ikväll ska jag och min kära sambo ut på stjärnan för att äta gott. Både jag och bebis längtar tror jag ;) Det är helt tokigt vad hungrig jag blir efter promenaderna med Zelda. Måste äta något litet innan och något litet direkt jag kommit in igen också, annars känns det som att jag ska dö av svält. På tal om promenader så kom jag just in från en långis på 1,5 timme och det snöade massor. Det är verkligen hur mysigt som helt att traska runt i snön (lååångsamt) med julmusik i öronen.
Hoppas ni får en fin kväll
Kram  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar