måndag 30 januari 2012

Det går bra nu

Hej.
Har haft en toppen dag på jobbet och tiden gick super fort. När jobbet var slut så åkte jag direkt in till stan för att ta en fika och kolla i lite butiker med en kompis. Ännu en semla vilar därför gott i min mage. Nu måste jag dock begränsa mig och bara äta snask på helgen, annars kommer väll bebisen vara sockerhög när hon kommer ut. 

Fick även toppen bra nyheter idag. Tjänsten jag fick var på 100% på min gamla praktikförskola vilket gör mig så himla glad. Jag trivdes så himla bra på praktiken så det här kommer bli fantastiskt :D
Nu ska jag sova så jag orkar mig upp imorgon.
Sov gott mina vänner.
Kram

2 kommentarer:

  1. Grattis!! Det var den du hoppades på allra mest? :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis den :) Känns som att man har sådan tur just nu :D

      Radera