onsdag 4 januari 2012

En eftermiddag i räserfart


Ett hej så här på kvällskvisten!
Vi har just kommit hem från en timme i den snöiga hundparken. Ni skulle sett hur kul vovvarna hade i djupsnön. Gumman slocknade direkt när vi kom innanför dörren och lär nog sova gott natten igenom. Annars har kvällen bestått av middagssällskap i form av svärfar. Han hjälpte oss sätta upp några tavlor så imorgon kommer bilder på det. Jag vart så himla nöjd, speciellt med den nere i hallen som jag fick av Älsklingen i födelsedagspressent  . Peter och jag har även hunnit med att handla och montera ihop skrivbordet vi köpte på IKEA förra veckan, kanske inte det finaste men litet och vitt vilket var de två kraven. Nu hoppas jag bara på att resten av alla möbler hinns med imorgon så vi får lite ordning här hemma. Jag trivs inte alls när det är rörigt hemma, jag får en stressad känsla i kroppen som inte tycks om. Hoppas ni får sova gott i natt nu mina vänner.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar