måndag 16 januari 2012

En mindre bra dag

Hej.
Här kommer ett inlägg om min inte allt för lyckade dag :)
Började min första vecka som arbetare 8.30. Hela familjen åker till Holmsund för Peter skulle passa på att säga Hej på sitt nya jobb, så här långt är allt frid och fröjd. Men sedan brakar oturen lös. Ena bakrutan faller ner och försvinner in i dörren så vi får lite väl mycket AC i bilen en regnig vinterdag som denna. Detta resulterar i att vi måste stanna i Holmsund tills Pappa slutar jobbet, åka till farmor och låna hennes bil i Täfteå (då jag inte kan vara utan bil denna jobbvecka) åka med vår bil till pappas jobb för förvaring tills verkstaden har tid. Sedan var ju planen att träffa E för de slutliga finslipningarna på ex-jobbet vid 16 men det fick jag sitta med från 18 till 21 istället. Bilar gör en verkligen inte lycklig, och kostnaden för kalaset vill jag helst blunda för ;) Vi avslutade dock kvällen bra med en hundpark (om än en halvtimme efter att den börjat) och sedan en varm dursch på det. Nu ska jag krypa till kojs och hoppas att morgondagen flyter på lite bättre. Tack för att jag fått klaga av mig ;)
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar