söndag 1 januari 2012

Första måndagen 2012

God morgon!
Första nya veckan 2012 börjar idag och sista veckan som student för mig.
På onsdag lämnar vi in arbetet för granskning sedan återstår bara någon opponering och rättning. 
Men man kan i alla fall börja jobba lite nu och då där emellan så anser mig som klar. Känns riktigt spännande även om jag bestämt mig för att vika fram till mammaledigheten.  2012 kommer nog bli det bästa året någonsin ;)


Titta vem jag hittade på min plats när jag skulle mysa ner mig i sängen efter frukost.
Det är hård konkurrens om att få sova på amningskudden här hemma minsann ;)


Nu ska gumman få gå ut på morgonrunda. Hon lär bli väldigt nöjd när hon ser att snön vräkt ner under natten. Sedan åker jag till E för en heldag av plugg.
Hoppas ni får en fin dag.
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar