tisdag 3 januari 2012

Min dag


Idag måste jag klappa mig själv på axeln. Började dagen med plugg och CV skrivande och sedan målade jag barnmöblerna ännu en gång. Det behövs nog en strykning till imorgon men sedan ska de vara klara. Vi har hämtat ut tavlorna som ska sitta ovanför soffan, men behöver få tag i en betongborr innan vi kan sätta upp dem. Sedan har hela lägenheten storstädats så nu är det riktigt trivsamt här hemma igen :) Sedan har jag tagit tag i det som hängt över mig länge nämligen föräkringkassan. Alla säger ju att det är en djungel att förstå sig på alla regler så jag har dragit på det länge, men nu är bollen i rullning i alla fall. Titta vad härligt mycket snö vi har fått i Umeå sedan igår. Nu är det riktigt mysigt att gå på promenader igen så jag håller tummarna för att det ligger kvar ett litet tag till. Det var lite av dagens svammel ;)

2 kommentarer:

  1. Fint att få se lite snö! även om det bara är på bild, här är det bara regn, regn.. :( Hoppas det är mycket i februari! ;D Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Ser inte lovande ut, nu när vi kom hem från parken regnade det :(

    SvaraRadera