torsdag 12 januari 2012

Nytt golv


Så här blev det i köket efter att golvläggarna var här igår. Det vart verkligen en stor förändring från hur det var tidigare. Bordet passar dock inte längre då det nästan försvinner in i golvet, men det får vi förbise så länge. En duk på lär göra det hela bättre hoppas jag. 

Idag har vi haft opponeringar hela dagen lång. Det gick riktigt bra så nu har vi bara några småsaker att fixa och sedan kan man titulera sig förskollärare. Det firar vi med att jobba imorgon ;) 

Nu ska jag och Zelda bege oss mot vattentornet för att träffa Malin för lite hundlek och fika. Jag slog på stor och köpte årets första semlor :D

6 kommentarer:

  1. Jättefint golv :)
    en duk på eller kanske en matta under :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja en matta hade varit jätte fint också :)

      Radera
  2. det blev jätte snyggt med golvet :) jag känner ingen som älskar semlor som du gör :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nää förvånas inte om jag kommer med en semla till bion ;)

      Radera
  3. Superfint! :) Bordet ska det väl få hackas och slås på lite först innan ni får byta ut det... ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag får iallafall vänta till efter februari ;P

      Radera