onsdag 15 februari 2012

Dagen mitt i veckan.


Hej!
Det blir lite dålig uppdatering i veckan då jag är helt slut när jag kommer hem och inte hunnit samla på mig så mkt att skriva under jobbtid ;)

Det kom lite snö i Umeå under natten, man fick verkligen hålla tungan rätt i mun när man skulle köra till jobbet. Slutade dock tidigt idag så vi tog en långpromenad i nysnön. Zelda var rätt nöjd som ni förstår, men mattes kropp sa upp sig lite när vi kom hem. Somnade som en stock och ville helst inte kliva upp när Peter väckte mig. Det börjar kännas att det är tyngre i kroppen nu och jag får allt mer sammandragningar. Den där förkylningen och ett helt nytt jobb spelar nog också lite in i tröttheten ;) Men trivs det gör jag verkligen!! Tänk vilken tur man har som fått jobb som höggravid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar