lördag 25 februari 2012

Sista dagen på helgen

Godmorgon.
Här är vi (läs jag som försöker väcka de andra lite fint) vakna tidigt.  Hade en mysig kväll igår med finaste. Vi var på Olles och åt god mat men mitt under middagen började vänstra benet göra så galet ont igen, förstår inte alls vad det är. Kunde knappt stödja på benet, så hem och lägga upp det i högläge och lägga vetekudden på. Vi myste därför till Mello resten av kvällen och det var inte fel det kan jag lova. Tyckte Lisa var jätte duktig!

(Ida och Jag under mitt besök i Sthlm i sommras)

Idag ska Ida färga mitt hår så jag får säga hej då till den tråkiga tofsen jag har haft för att dölja den hemska utväxten. Vi ska åka och inspektera en kompis nya lägenhet och sedan fara till Holmsund. Blir sedan kvar där ute då mormor och morfar åkt till fjällen och vi ska få låna huset i veckan .
Tråkigast idag blir att vinka av Ida, en helg går ALLDELES för fort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar