lördag 10 mars 2012

Dagens inköp


Hej på er denna härliga lördag!
 Slog upp tidningen i morse och möttes av en annons, 50% på allt på Barnenshus. Slängde i mig frukosten och åkte dit. Nu skulle jag allt vara där i tid (på deras babykväll kom jag 10 min innan de öppnade och hade minst 1000 pers före mig) Fick tag i en vit tripp trapp stol och det enda babyskyddet som fanns från Brio. Detta resulterade i en glad mamma! Fick även tag i lite små saker som jag kommer visa lite nu och då (bland annat dinglisen på bilden från Teddykompaniet fick följa med hem)


Sedan åkte jag och Zelda till parken för lek med Elvis och Jumbo.
 Det är så perfekt att hundarna får leka nu när man själv inte är så rörlig. Peter ska dock ta henne på en milsrunda kring Nydala om en stund så hon lär vara nöjd ikväll.

1 kommentar: