lördag 10 mars 2012

Gårdagen

GodMorgon denna Söndag!

Hoppas ni hade en fin lördagskväll.
Vi var ute och åt och såg Melodifestivalen igår så jag är mer än nöjd. Har dock inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om vinnar låten än :)

Idag väntar ännu mera hundbus men denna gång på Umedalen, vi ska grilla lite korv och ha det trevligt i solen. Sedan spelar Dalen- Falun ikväll vilket man absolut inte kan missa, nu närmar sig nämligen slutspelet.
Mina helger kommer verkligen gå i lugnets tecken fram till dess att liten är född som ni märker.
Jag har ju tänkt jobba så länge det bara går och då behövs det att kroppen får vila ordentligt under helgen. Jag känner dock att det kan vara svårt att stoppa sig ibland men kroppen börjar vara ganska tydlig med sina signaler. Så benen i högläge lite nu och då väntar också ;)

Hoppas ni får en underbar dag.
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar