torsdag 22 mars 2012


Hallå.
Då var det snart helg igen. Jag har varit hemma idag också då magen inte känts 100%
Vad har jag då roat mig med. Jag gjorde ett försök till att storstäda toaletten men när jag var halvt igenom städningen kommer de med nya tvättmaskinen vilket i princip gjorde att jag fick börja om. När jag var klar så åkte vi till parken så Zelda fick leka med kompisarna. Hon var dock ingen snäll vovve utan badade i dyngvatten så efter en dusch av henne såg toaletten ut som sju svåra år och jag gav upp ;)

Roade mig istället med Keplers nya bok Eldvittnet och att vila kroppen. Jag börjar så smått inse att kroppen inte riktigt orkar med och jag har börjat släppa liiite på det dåliga samvetet jag får när jag bara sitter.  Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och jag hoppas gummsan är snäll med magen så jag slipper illamåendet. 
Hoppas ni haft en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar