måndag 16 april 2012

Hos BM

Hallå.
Måndag igen men ledighet för mig trotts det. Jag har inte riktigt vant mig vid tanken på att jag från och med nu ska vara föräldraledig i 9 månader. Zelda och jag har varit ute på två ordentliga promenader men hon är nog inte riktigt nöjd då jag går i snigelfart. Har haft massor av sammandragningar sedan inatt så nu ska jag vila en bra stund. Var även hos BM på morgonen. Blodtrycket och järnvärdet såg fint ut vilket betyder att jag bara behöver äta en järntablett varannan dag, det tackar magen för. Jag hade gått ner 0.5 kg men det var då ingen fara för bebisen är nog en liten koloss. BM uppskattade att vikten är kring 3,6-3,7 kg och då ska jag väll tillägga att det är 11 dagar kvar till BF. När hon började prata om att det var normalt med barn på 4,5-5 kg så ville jag bara springa därifrån ;) Kände lite spontant att NU får du allt ta och komma ut pyret.
Hoppas ni får en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar