tisdag 3 april 2012

Kanske på G

Hallå i stugorna ;)
Ligger i sängen efter ännu en arbetsdag och väntar på att matchen mellan Dalen och Pixbo ska starta. Vilken nagelbitare det kommer bli. Håller verkligen tummarna för grabbarna!!

Var hos BM idag och fick beskedet att det är dags för mig att ta det lugnt. Huvudet var nu fixerat och sjunkit en bra bit, öppnat mig lite och tappen var uppmjukad och förkortad så det var på g. Jag har nämligen haft vad som kan liknas vid mensvärk i några dagar så hon ville göra en kontroll. Jag som var orolig för att hon inte ens lagt sig på plats. Förhoppningsvis stannar hon inne ett tag längre om jag tar det lungt. Sedan kan det alltid stanna upp om man börjar ta det lugnare. Peter har ju beordrat liten att stanna inne till efter påsk så vi får väll se om hon lyssnar på pappa.

9 kommentarer:

  1. Ååh, vad spännande!! :D Tänk att ni snart har en liten bebbe! :) Hoppas ni får en trevlig påsk! kramar!! /Malin

    SvaraRadera
  2. Oj oj Elin nu är det ju snart dags! Vi har ju inte träffats på jättelänge nu, det är en redig kagge du byggt upp måste jag säga! Brukar smyga in här ibland och kika hur det går för er :)Vi håller tummarna för er, glad påsk!!! kram från Maria och Magnus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja jag jobbar på bra med storleken ;)

      Radera
  3. åh va kul!! :D snaaaaart är Clara färdigbakad! :D

    SvaraRadera
  4. spännande spännande :D alla lycka till när det är dax! o glad o trevlig påsk, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och Glad påsk till dig med :)

      Radera
  5. Maria Bäckström3 april 2012 kl. 23:45

    Ett tips är att lyssna på BM och vila mycket, ät ordentligt och ladda för det som komma skall=) Förhoppningsvis har hon tittat ut innan den 21 april så Peter får åka med till Malmö om det skulle bli aktuellt =)

    Kram Bäckis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han har satt datum mitt i mellan påsk och final, så vi får se om liten lyssnar till det ;)

      Radera
  6. Ooooohh... nostalgi! Kommer så väl ihåg när jag också fick beskedet att NU är det inte länge kvar. (trots det gick tösen över tiden) men trots att man HATADE att vakna på morgonen av att ingeting hänt så var ju faktiskt väntan riktigt mysigt och spännande. (trots att jag då aldrig trodde jag skulle säga det, eller tycka för den delen) men man saknar den stora magen redan dagen efter trots att skatten ligger brevid en. :) Oh så spännande, snart har ni henne här. Och Clara var ett väldigt fint namn. Har som funderat vilket namn ni funderat på då du bara skrivit C. ;) kram!

    SvaraRadera