torsdag 19 april 2012

Lantlig charm


Hej.
Dagarna går så fort, jag hinner inte riktigt med :)
Zelda och jag tog sovmorgon i morse så vi var inte ute på rundan förrän 9.00 i morse.
Vädret var strålande så vi vandrade runt i lugn och ro i en timme innan vi gick in för att helgstäda lägenheten. Sedan tog jag en sväng förbi Mio och köpte en steghylla jag spanat på lite. Jag kunde inte hålla mig från deras lantliga avdelning så denna låda och ram fick också följa med hem. Känns bra att få ultraljudsbilden inramad tillslut så det var inte ett impulsköp helt och hållet ;) 

Jag fick även ett överraskande sms från min kärlek där det stod att han skulle bjuda mig på middag ikväll, vilket känns väldigt lyxigt. Han åker ju på SM final imorgon så ska bli mys att få rå om honom ikväll. Så denna helg vill vi inte att du kommer ut hjärtegryn för pappa vill vara med på förlossningen förstår du ;) 


Tänk att imorgon är det bara en vecka kvar till beräknat datum 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar