onsdag 8 februari 2012

Att göra idag

GodMorgon.
Ligger i sängen och drar mig. Passade på att ta mig en till ledig dag innan jobbet kickar igång på måndag.
Idag ska jag ner på stan och möta upp en gammal klasskompis och hennes två små pojkar. Det ska bli så roligt att träffas igen. Det blir lite spring i butiker och lunch skulle jag tro. Åker nog ner någon timme innan för att göra bort lite ärenden. Har haft väldiga sammandragningar sedan igår så jag ska verkligen försöka ta det lugnt idag. Det börjar vara dags att lyssna på kroppen och dess signaler. 

Igår kväll var jag på fika med ett gäng gravida från Familjeliv.se. Det var super trevligt och 2,5 timme gick i rasande fart när man pratar bebisar. 
Nu ska jag upp och ta mig en lång varm dusch och äta en gigantisk frukost.
Njut av dagen 
Kram

1 kommentar:

  1. Haha, ja. Det finns så mycket fint så det är svårt att hålla sig ibland! :} Jag har gjort så att jag börjar köpa i nya storlekar varje gång jag köpt för mycket av en storlek, haha! Hittills har jag lyckats hålla mig mellan 50-62, men snart blir det väl 68 också ;}

    SvaraRadera