fredag 10 februari 2012

Nu är det fredagsmysssss....


Hej igen.
Har jobbat hela dagen och nu sitter magen och jag och vilar lite ihop. Har haft väldigt ont i kroppen idag så behöver samla lite energi för kvällen. Vi blir nämligen bjudna på middag hos några vänner ikväll. På bilden passar jag på att visa upp nya klockan som införskaffades igår. Jag och Ewa (Länk) och hennes två underbara barn strosade runt på stan och åt lunch igår. Det var verkligen super trevligt och Liten vart bortskämd, det tackar vi så hjärtligt för ;) Sedan åkte jag på första föräldraträffen vilket var väldigt nyttigt och trevligt, det var ett bra gäng. Synd bara att varken jag eller Peter kommer kunna gå så många gånger på grund av våra nya jobb. Jag gjorde ju nämligen min sista vikarie dag idag och måndag börjar allvaret.

Hoppas ni får en fin start på helgen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar