onsdag 28 mars 2012

Då var det morgon igen och jag ska strax åka till jobbet. Idag är det stängningsdag så 7.30-17.30 är tiden som gäller. Sedan stannar jag i Holmsund för Peter är ändå på match. Tack och lov så sänds denna match på tv4 sport så jag kan hejja trots allt. Tredje och förhoppningsvis sista kvartsfinalen väntar mot Täby ;) 

Jag börjar bli tokig på de dåliga nätterna som slutar i trötta dagar på jobbet. Kroppen är ju så smart på alla andra vis under graviditeten, kan den då inte förstå att en tjockis behöver få sova för att orka med att leva?  Börjar så smått räkna ner dagarna till ledigheten nu även om jag älskar jobbet.
Sådär lite gnäll nu på morgonen är avklarat, då känns allt lite bättre ;)
Hoppas ni får en bra dag.
Kram

1 kommentar:

  1. Vilken snygg blus du har på dig, eller är det en klänning? vad kul vi ska ha på söndag :D

    SvaraRadera