fredag 30 mars 2012

Polarn o Pyret

Jag älskar Polarn o Pyrets fina barnkläder.
Det är bra kvalité som man vet kommer hålla för framtida syskon.
Dessa godbitar skulle gärna få hönga i lillans garderob men jag har satt köpstopp
på kläder tills hon är här på riktigt. jag kan även tycka att prislappen är lite för hög för de allra minsta storlekarna som de ändå inte kommer hinna nöta ut. Därför kommer jag troligtvis satsa slantarna på kläder i de större storlekarna




Nu har de dock 15% på ett köp i webb butiken. Så är ni ute efter någon, skynda fynda!

1 kommentar:

  1. finns en köposälj sida på facebook där man köper och säljer pop kläder. har fyndat måånga av eiras popkläder därinne till BRA priset. :)
    https://www.facebook.com/groups/polarnopyret/
    nån måste go i god för en så säg till om du ansöker om medlemskap så går jag i god för dig. :)

    SvaraRadera